20 Ekim 2013 Pazar

Kendi Tarzında Unutmak

20 Ekim 13
sen beni kendi tarzında unutuyorsun
ben kendimi kendi tarzımda hasta ediyorum
hepimiz her gün
kendi tarzımızda-
sakince.

bu tuhaf bir uyuşukluk duygusu,
gürültülü bir hastalık değil
belki bir kanser
yayıldığını bile söyleyemeyeceğin
sessizce zehirliyor.

bir duyguyu söylemenin
binlerce tarzından biri

yine de söylenemez olarak kalıyor
kendi tarzında bir duygu
dilsizdir.

bazen çıkışa bakıyorsun
biliyorum
herkes kendi tarzında
hisseder-
bir şeye doğru
oluştuğunu.

seslendirmek gerek.

her şey kendi tarzında uyar,
ama yine de bir şeyler uyumsuz kalıyor
hep bir şeyler arta-kalan.


bazen çıkışa bakmak
kendi tarzında unutmak gerek.

-unutuşun.

bir şeyin içimde oluştuğunu hissediyorum
farklı bir şeye doğru.

sen ve ben.

biz.-hepimiz.

kendi tarzımızda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder